+373 / 69 56 02 59

office@casmed.md

Casmed
Menu
  • Despre Noi
    • PREZENTAREA CASMED
    • Echipa
    • Strategia
    • Proiecte
    • Susține inițiativele noastre
    • Voluntariat şi instruire
      • Cum să devii voluntar
      • Voluntar în acţiune
    • Politica PEAS
    • Transparența
      • Rapoarte de activitate
      • Rapoarte audit
      • Acorduri / Contracte
  • Servicii
    • Consultanţă
    • Îngrijiri sociale
    • Îngrijiri medicale
    • Îngrijitor la domiciliu
    • Solicită serviciu îngrijitor la domiciliu
    • Angajare asistată a persoanelor cu dizabilități
    • Închiriere dispozitive ajutătoare
  • Direcții de activitate
    • Comunitate prietenoasă vârstei
    • Abilitarea seniorilor
    • Responsabilizare socială în sănătate
    • Consolidarea integrării refugiaților ucraineni
  • Educație Online
  • Noutăți
  • Resurse
    • Studii
    • Ghiduri
    • Instrumente pentru ONG
  • Contacte
  • Limbă: Română
    • Română Română
    • English English
    • Русский Русский
 Casmed
  • Despre Noi
    • PREZENTAREA CASMED
    • Echipa
    • Strategia
    • Proiecte
    • Susține inițiativele noastre
    • Voluntariat şi instruire
      • Cum să devii voluntar
      • Voluntar în acţiune
    • Politica PEAS
    • Transparența
      • Rapoarte de activitate
      • Rapoarte audit
      • Acorduri / Contracte
  • Servicii
    • Consultanţă
    • Îngrijiri sociale
    • Îngrijiri medicale
    • Îngrijitor la domiciliu
    • Solicită serviciu îngrijitor la domiciliu
    • Angajare asistată a persoanelor cu dizabilități
    • Închiriere dispozitive ajutătoare
  • Direcții de activitate
    • Comunitate prietenoasă vârstei
    • Abilitarea seniorilor
    • Responsabilizare socială în sănătate
    • Consolidarea integrării refugiaților ucraineni
  • Educație Online
  • Noutăți
  • Resurse
    • Studii
    • Ghiduri
    • Instrumente pentru ONG
  • Contacte
  • Limbă: Română
    • Română Română
    • English English
    • Русский Русский

Home>Evenimente şi noutăţi>Achiziționarea unui sistem informațional pentru Serviciul de îngrijiri integrate la domiciliu, concurs repetat
Evenimente şi noutăţi

Achiziționarea unui sistem informațional pentru Serviciul de îngrijiri integrate la domiciliu, concurs repetat

Posted by  Alexandrina | 20.07.2020

Asociația Obștească „CASMED” lansează invitația pentru achiziționarea unui sistem informațional pentru Serviciul de îngrijiri integrate la domiciliu.

 

  1. CONTEXTUL ACHIZIȚIEI

Asociația Obștească Centrul de Asistență Socio-Medicală la Domiciliu „CASMED” selectează un furnizor care va livra o soluție informatică inovativă și funcțională pentru Serviciul de îngrijiri integrate la domiciliu (în continuare – Serviciu).

 

  1. OBIECTUL ACHIZIȚIEI

Obiectul contractului de achiziție îl constituie sistemul informațional pentru Serviciu, care va permite creşterea eficienţei şi transparenţei activităţii Serviciilor și instituției prin:

  1. Reducerea costurilor de gestionare a serviciilor de îngrijiri;
  2. Reducerea timpului şi cheltuielilor instituției aferente colectării şi gestiunii datelor;
  3. Reducerea timpului şi cheltuielilor instituției aferente generării rapoartelor de monitorizare şi evaluare;
  4. Urmărirea în timp real a serviciilor prestate la domiciliu;
  5. Depistarea şi prevenirea presupuselor abuzuri, ilegalităţi sau încălcări.

 

Alte detalii sunt specificate în CAIETUL DE SARCINI.

 

  1. CONSIDERAȚII GENERALE

Ofertele vor îndeplini toate specificațiile tehnice cerute de Caietul de sarcini.

Limba de redactare a ofertei: limba română.

Nu se admit oferte parțiale. Nu sunt luate în considerare oferte incomplete.

Suma disponibilă: 950’000 MDL, cu TVA inclus, pentru persoanele juridice.

 

  1. EVALUAREA OFERTELOR: CONSIDERAȚII DE CALITATE ȘI COST

Evaluarea ofertelor se va efectua în două etape:

 

  1. Etapa de preselecție, unde în primul rând va fi evaluată calitatea ofertei tehnice.

Criteriile de evaluare a calității ofertei tehnice:

  1. termen restrâns de realizare a lucrărilor;
  2. perioada de mentenanță inclusă pentru 3 ani.
  3. potrivirea sistemului informational propus cu obiectivele si specificațiile tehnice din Caietul de sarcini;
  4. existența experienței anterioare în dezvoltarea de produse similare;
  5. calificările înalte ale echipei propuse pentru implementarea lucrărilor;

Ulterior va fi evaluată oferta financiară.

 

Criteriile de evaluare a calității ofertei tehnice:

Raportul dintre calitatea propunerii tehnice și ofertei financiare va fi de 60% la 40%.

 

  1. Etapa de prezentare a ofertelor. La etapa dată vor fi admise nu mai mult de 3 oferte, care au întrunit cel mai mare punctaj la etapa de preselecție. Ofertanții vor prezenta membrilor comisiei de selecție oferta detaliată, cu prezentarea unui model demo de produs, se vor discuta toate aspectele cheie, dar și cele periferice, care vor asigura obținerea unui produs final conform așteptărilor. 

 

  1. Etapa de selecție. La această etapă se va lua decizia de atribuire a contractului.

La fiecare etapă de selecție ofertanții vor fi notificați în scris, prin e-mail, referitor la decizia comisiei de evaluare.

 

  1. INSTRUCȚIUNI PENTRU OFERTANȚI

Ofertele pregătite și prezentate în cadrul concursului de achiziție trebuie să corespundă cerințelor stabilite la această secțiune. La concursul de achiziție sunt admise atât companii cât și freelanceri, care pot demonstra experientă în domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit.

 

Pregătirea ofertei tehnice

Propunerea tehnică va conține o descriere conceptuală (maxim 5 pagini fără a fi luate în calcul anexele) a sistemului informational propus pentru Serviciu, descrierea tehnologiilor, platformelor si limbajelor de programare utilizate cu o agumentare clară privind funcționalitatea, sistemul de operare,etc.

Ofertantul va include în oferta tehnică graficul propus pentru efectuarea sarcinii, detaliat pe fiecare etapă.

Ofertantul poate solicita clarificări pe marginea Cererii de ofertă.  

 

Pregătirea ofertei financiare

Oferta financiară va fi prezentată în monedă națională (MDL), confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei ofertantului, cu TVA inclus, pentru persoane juridice, iar oferta persoanelor fizice va include suma brută, care va include taxele de stat și taxele angajatorului. 

 

Ofertantul va pregăti oferta financiară în format tabelar, aceasta va conține cel puțin:

  1. Toate cheltuielile necesare pentru realizarea sarcinii, inclusiv procurarea echipamentului (server, cititoare de carduri etc.) și licențelor software necesare pentru funcționarea sistemului.
  2. Numărul persoanelor implicate, nr. de zile și ore pe care le va dedica sarcinii şi costul per zi și oră.
  3. Costurile legate de salarizare trebuie să includă toate impozitele aferente, atât cele plătite de angajat, cât şi cele plătite de angajator
  4. Costurile de mentenanță pentru perioada de 3 ani și nr. estimativ de ore dedicate efectuării, pe tipuri de lucrări de mentenanță (efectuare și verificare back-up, update platforme etc.).

 

Ofertantul va include în oferta financiară graficul propus pentru efectuarea plăților tinînd cont de politica financiară, care presupune achitarea în baza livrabilelor și excluderea avansurilor mai mari de 10%.

 

Depunerea ofertelor

Oferta tehnică şi oferta financiară se vor sigila în plicuri separate, care vor fi expediate prin curier sau poștă la adresa AO „CASMED” str. Mircea cel Bătrân 81, of. 51, Bălți, Republica Moldova.

Pe fiecare plic se va include următoarea informaţie: Numele şi adresa ofertantului, adresa de email, telefon și mențiunea: Ofertă tehnică/financiară (se va selecta după caz) sistem informațional pentru Serviciul de îngrijiri integrate la domiciliu.

Ofertele pot fi expediate și pe e-mail: casmed.md@gmail.com, cu mențiunea: Ofertă tehnică/financiară (se va selecta după caz) sistem informațional pentru Serviciul de îngrijiri integrate la domiciliu.

 

Termenul limită de depunere a ofertelor este: 03 august 2020, ora 23:59.

 

Toate paginile ofertei trebuie să fie semnate si numerotate de o persoană autorizată a Ofertantului. Ofertantul acceptă ca AO „CASMED” să multiplice pentru uz intern oferta prezentată.

Oferta trebuie să fie valabilă pentru cel puțin 30 zile calendaristice de la data depunerii.

 

Ofertele care vor fi prezentate după expirarea termenului limită stabilit nu vor fi admise la concurs.

Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la telefon: 0 69 560 259, sau la adresa de e-mail: casmed.md@gmail.com, persoana de contact Natalia Postolachi.

 

 

Share this post

About the Author:Alexandrina

ARTICOLE RECENTE

  • ANGAJĂM MASEUR/MASEUZĂ DE ÎNTREȚINERE ŞI RELAXARE (MUN. BĂLȚI)
  • „MI-A SCHIMBAT VIAȚA” – CE SPUN BENEFICIARII DESPRE ÎNGRIJITORII LA DOMICILIU AO „CASMED”
  • TERMEN EXTINS: Selectarea unui expert/grup de experți care va elabora conținutul Ghidului practic pentru prevenirea încălcării dreptului la sănătate
  • Selectarea unui expert/grup de experți care va elabora conținutul pentru Ghidul practic pentru prevenirea încălcării dreptului la sănătate
  • ANUNȚ PENTRU ACHIZIȚIONAREA UNUI LOT DE 1’420 VOUCHERE

CATEGORII

  • Abilitarea seniorilor (15)
  • Campanii (4)
  • Carieră (39)
  • Cartea de vizită a grupurilor de inițiativă (15)
  • Centrul de Recuperare CASMED (13)
  • Comunități Prietenoase Vârstei (41)
  • Cursuri PROMEDLINK SRL (5)
  • Evenimente şi noutăţi (308)
  • Granturi (16)
  • Îmbătrânire Activă și Sănătoasă (51)
  • Istorii de succes (5)
  • Istorii de succes a grupurilor de inițiativă (10)
  • Poze (11)
  • Proiecte (126)
  • Resurse utile (2)
  • Servicii (17)
  • Tender (85)
  • Video (20)

ARHIVA

  • aprilie 2025 (3)
  • martie 2025 (7)
  • februarie 2025 (10)
  • ianuarie 2025 (7)
  • decembrie 2024 (4)
  • noiembrie 2024 (8)
  • octombrie 2024 (9)
  • septembrie 2024 (7)
  • august 2024 (8)
  • iulie 2024 (10)
  • iunie 2024 (12)
  • mai 2024 (18)
  • aprilie 2024 (8)
  • martie 2024 (9)
  • februarie 2024 (12)
  • ianuarie 2024 (8)
  • decembrie 2023 (7)
  • noiembrie 2023 (6)
  • octombrie 2023 (5)
  • septembrie 2023 (7)
  • august 2023 (4)
  • iulie 2023 (7)
  • iunie 2023 (16)
  • mai 2023 (11)
  • aprilie 2023 (12)
  • martie 2023 (8)
  • februarie 2023 (9)
  • ianuarie 2023 (9)
  • decembrie 2022 (6)
  • noiembrie 2022 (7)
  • octombrie 2022 (8)
  • septembrie 2022 (8)
  • august 2022 (6)
  • iulie 2022 (7)
  • iunie 2022 (8)
  • mai 2022 (6)
  • aprilie 2022 (3)
  • martie 2022 (9)
  • februarie 2022 (4)
  • ianuarie 2022 (4)
  • decembrie 2021 (5)
  • octombrie 2021 (2)
  • septembrie 2021 (4)
  • august 2021 (5)
  • iulie 2021 (4)
  • iunie 2021 (7)
  • mai 2021 (3)
  • aprilie 2021 (2)
  • martie 2021 (10)
  • februarie 2021 (6)
  • decembrie 2020 (4)
  • octombrie 2020 (2)
  • septembrie 2020 (4)
  • august 2020 (7)
  • iulie 2020 (6)
  • iunie 2020 (7)
  • mai 2020 (7)
  • aprilie 2020 (1)
  • martie 2020 (1)
  • februarie 2020 (4)
  • ianuarie 2020 (2)
  • decembrie 2019 (6)
  • noiembrie 2019 (6)
  • octombrie 2019 (9)
  • septembrie 2019 (8)
  • august 2019 (7)
  • iulie 2019 (10)
  • iunie 2019 (6)
  • mai 2019 (2)
  • aprilie 2019 (4)
  • martie 2019 (6)
  • februarie 2019 (2)
  • ianuarie 2019 (2)
  • decembrie 2018 (1)
  • noiembrie 2018 (1)
  • octombrie 2018 (4)
  • august 2018 (2)
  • iulie 2018 (3)
  • iunie 2018 (6)
  • mai 2018 (8)
  • aprilie 2018 (11)
  • martie 2018 (1)
  • ianuarie 2018 (1)
  • decembrie 2017 (2)
  • noiembrie 2017 (7)
  • octombrie 2017 (4)
  • septembrie 2017 (4)
  • august 2017 (2)
  • iunie 2017 (2)
  • mai 2017 (3)
  • aprilie 2017 (3)
  • martie 2017 (4)
  • februarie 2017 (4)
  • ianuarie 2017 (2)
  • decembrie 2016 (3)
  • noiembrie 2016 (8)
  • octombrie 2016 (3)
  • septembrie 2016 (5)
  • august 2016 (10)
  • iulie 2016 (3)
  • iunie 2016 (3)
  • mai 2016 (6)
  • aprilie 2016 (5)
  • martie 2016 (4)
  • februarie 2016 (4)
  • ianuarie 2016 (1)
  • decembrie 2015 (9)
  • noiembrie 2015 (5)
  • octombrie 2015 (2)
  • iulie 2015 (1)
  • mai 2015 (2)
  • aprilie 2015 (2)
  • februarie 2015 (1)
  • ianuarie 2015 (2)
  • noiembrie 2014 (1)
  • octombrie 2014 (2)
  • septembrie 2014 (1)
  • iulie 2014 (1)

Municipiul Bălţi, bd. Mircea cel Bătrân, 81, of.51

373 / 23 12 76 74

373 / 69 56 02 59

office@casmed.md

DESPRE NOI

  • Contacte
  • Organigrama
  • Echipa
  • Istoric

LINKURI UTILE

  • Contacte
  • Echipa
  • Rapoarte activitate
  • Contacte
  • Strategia
  • Regulament donatii

SOCIAL

Acceptare plăți

Copyright © 2020 Toate drepturile sunt rezervate.