
SELECTAREA UNEI COMPANII/ AGENȚIE PR CE VA DESFĂȘURA O CAMPANIE DE INFORMARE ȘI SENSIBILIZARE PRIVIND IMPORTANȚA OFERIRII FEEDBACK-ULUI DESPRE SERVICIILE MEDICALE PRIMITE
| 19.02.2025Asociația Obștească „CASMED” contractează o companie (în continuare Prestator) care va oferi servicii de dezvoltare și implementare a unei campanii de informare și sensibilizare privind importanța oferirii feedback-ului despre serviciile medicale.
Campania se va concentra pe:
- informarea pacienților că există mecanisme și instrumente de feedback instituite și că este dreptul lor să le folosească atunci când primesc servicii medicale;
- promovarea ideii că feedback-ul, oferit constant și constructiv, contribuie la îmbunătățirea calității serviciilor medicale și a relației dintre pacienți și personalul medical;
- combaterea în rândul pacienților a percepțiilor negative care descurajează exprimarea opiniilor prin exemple de bune practici și mesaje de încurajare.
Campania de informare și sensibilizare se va desfășura în 5 spitale din Bălți, Drochia, Florești, Soroca, Edineț și Centrul de Sănătate Drochia, și se va lansa pe data de 7 aprilie, cu ocazia Zilei Mondiale a Sănătății 2025.
Sarcini și responsabilități
Compania/agenția selectată va:
- Elabora conceptul campaniei de informare și sensibilizare
- Elabora planul de acțiuni pentru campania de informare și sensibilizare, cu includerea activităților în format offline și online
- Elabora produsele media și materialele informaționale ce vor fi publicate și distribuite (postere, carduri pentru social media, stand-uri promoționale, videoclipuri, etc)
- Asigura reflectarea activităților campaniei în mass-media
- Elabora raportul cantitativ-calitativ al campaniei
Experiență, abilități și competențe solicitate
- Experiență demonstrată în domeniul comunicării și promovării de minim 5 ani;
- Abilități organizatorice excelente, inițiativă și creativitate, inclusiv flexibilitate în a răspunde prompt nevoilor sarcinii;
- Respectarea termenilor stabiliți pentru furnizarea livrabilelor;
- Cunoașterea limbilor română și rusă la un nivel adecvat de analiză și prezentare a materialelor solicitate;
- Elaborarea și implementarea campaniilor de informare/comunicare în domeniul sănătății va fi considerat un avantaj.
Condiții de depunere a dosarului
- CV-ul companiei aplicante;
- CV-urile membrilor echipei / consultanți/ experți care vor fi responsabili de prestarea nemijlocită a serviciilor;
- Oferta tehnică;
- O scrisoare de recomandare din partea a 2-3 instituții, companii private, organizații beneficiare;
- Oferta financiară în lei moldovenești.
Termenul – limită de prezentare a ofertei: 28 februarie 2025, ora 23.59.
Mai multe detalii despre sarcini, livrabile și termeni vedeți în ToR_Campanie de informare și sensibilizare despre feedback
Persoanele interesate pot depune dosarul pentru concurs la adresa de e-mail: casmed.SAccproject@gmail.com cu subiectul mesajului „Campanie de informare și sensibilizare despre feedback”.
Dosarele incomplete nu vor fi evaluate. Doar persoanele selectate vor fi contactate. Pentru informații suplimentare contactați: Livia Golovatîi, coordonator de proiect: tel. 069834207.