+373 / 69 56 02 59

office@casmed.md

Casmed
Menu
  • Despre Noi
    • PREZENTAREA CASMED
    • Echipa
    • Strategia
    • Proiecte
    • Susține inițiativele noastre
    • Voluntariat şi instruire
      • Cum să devii voluntar
      • Voluntar în acţiune
    • Politica PEAS
    • Transparența
      • Rapoarte de activitate
      • Rapoarte audit
      • Acorduri / Contracte
  • Servicii
    • Consultanţă
    • Îngrijiri sociale
    • Îngrijiri medicale
    • Îngrijitor la domiciliu
    • Solicită serviciu îngrijitor la domiciliu
    • Angajare asistată a persoanelor cu dizabilități
    • Închiriere dispozitive ajutătoare
  • Direcții de activitate
    • Comunitate prietenoasă vârstei
    • Abilitarea seniorilor
    • Responsabilizare socială în sănătate
    • Consolidarea integrării refugiaților ucraineni
  • Educație Online
  • Noutăți
  • Resurse
    • Studii
    • Ghiduri
    • Instrumente pentru ONG
  • Contacte
  • Limbă: Română
    • Română Română
    • English English
    • Русский Русский
 Casmed
  • Despre Noi
    • PREZENTAREA CASMED
    • Echipa
    • Strategia
    • Proiecte
    • Susține inițiativele noastre
    • Voluntariat şi instruire
      • Cum să devii voluntar
      • Voluntar în acţiune
    • Politica PEAS
    • Transparența
      • Rapoarte de activitate
      • Rapoarte audit
      • Acorduri / Contracte
  • Servicii
    • Consultanţă
    • Îngrijiri sociale
    • Îngrijiri medicale
    • Îngrijitor la domiciliu
    • Solicită serviciu îngrijitor la domiciliu
    • Angajare asistată a persoanelor cu dizabilități
    • Închiriere dispozitive ajutătoare
  • Direcții de activitate
    • Comunitate prietenoasă vârstei
    • Abilitarea seniorilor
    • Responsabilizare socială în sănătate
    • Consolidarea integrării refugiaților ucraineni
  • Educație Online
  • Noutăți
  • Resurse
    • Studii
    • Ghiduri
    • Instrumente pentru ONG
  • Contacte
  • Limbă: Română
    • Română Română
    • English English
    • Русский Русский

Home>Tender>AO „CASMED” contractează servicii IT pentru dezvoltarea unei aplicații web, pentru evaluarea satisfacției pacienților
Tender

AO „CASMED” contractează servicii IT pentru dezvoltarea unei aplicații web, pentru evaluarea satisfacției pacienților

Posted by  Livia Golovatîi | 22.02.2024

AO „CASMED” contractează o companie IT (în continuare Furnizor) pentru dezvoltarea unei aplicații web, prin care se va evalua satisfacția pacienților cu privire la serviciile medicale primite.

Context

Începând cu 2019, Crucea Roșie din Elveția în parteneriat cu Asociația Obștească Centrul de Asistență Socio-Medicală „CASMED” și Asociația Obștească „HOMECARE” implementează proiectul „Echitate în sănătate prin responsabilizare socială”, parte a programului „Acoperirea Universală cu Servicii de Sănătate”, desfășurat în comun cu Banca Mondială, cu susținerea financiară a Agenției Elvețiene pentru Dezvoltare și Cooperare.

În cadrul proiectului a fost introdus și implementat în 6 instituții medicale pilot un instrument de evaluare participativă a serviciilor medicale, cu implicarea directă a pacienților în acest proces. În contextul în care digitalizarea proceselor/activităților este pe larg implementată în diferite sisteme pentru a crește eficiența și satisfacția beneficiarilor/consumatorilor acestor servicii, în ultima perioadă de timp, tot mai mult se discută despre aplicarea soluțiilor digitale în monitorizarea stării de sănătate a pacienților, gestionarea datelor medicale și colectarea feedbackului.

În acest scop, proiectul își propune dezvoltarea unei aplicații web care să faciliteze colectarea și prelucrarea feedback-ului pacienților, aceasta fiind o inițiativă deosebit de actuală și necesară.

 

Cerințe față de aplicația web

  • Compania va proiecta și dezvolta o aplicație web, pe care utilizatorii o vor putea accesa de pe desktop PC, laptop, tabletă sau telefon mobil prin intermediul unui web browser.
  • Aplicația va fi accesibilă pe platformele Windows, MacOS, Android și iOS prin intermediul browserului web. Este important ca aplicația dezvoltată să fie compatibilă și să se integreze cu sistemele și tehnologiile existente folosite în instituția medicală.
  • Aplicația web va include caracteristici pentru adăugarea de date dinamice, adăugarea diferitelor întrebări în chestionar, corectitudinea și actualizarea lor conform noilor cerințe.
  • Interfața utilizatorului ar trebui să fie intuitivă și ușor de navigat pentru a asigura o experiență plăcută utilizatorilor – pacienți și instituții medicale.
  • Accesul la date ar trebui să fie personalizat în funcție de rolul fiecărui utilizator.
  • Aplicația va conține un modul de generare a rapoartelor. După autentificare, utilizatorii (instituțiile medicale) ar trebui să poată vizualiza și genera rapoarte grafice și narative în baza datelor colectate.
  • La accesarea raportului, utilizatorul autentificat trebuie să aibă opțiuni de filtrare pentru a permite vizualizarea și analiza datelor în funcție de anumite criterii (de ex. perioada de timp, vârsta pacienților, secția în care a fost spitalizat, etc).
  • Datele colectate trebuie să fie posibil de descărcat în format XLS, CSV, PDF.
  • O prioritate deosebită ar trebui să fie acordată securității sistemului și protecției datelor personale ale respondenților (pacienților). Implementarea măsurilor de securitate cibernetică și conformitatea cu regulamentele de protecție a datelor ar trebui să fie esențiale.
  • Sistemul dezvoltat ar trebui să fie fiabil, scalabil și capabil să gestioneze o creștere a volumului de date și a numărului de utilizatori în viitor.
  • Aplicația ar trebui să fie optimizată pentru performanță, asigurând încărcări rapide și răspunsuri prompte pentru utilizatori.

 

Mai multe detalii despre sarcinile specifice vedeți în Termeni de Referință_aplicația web.

 

Dosarul de participare va include:

  • Portofoliul companiei, cu indicarea a minim 2 produse dezvoltate (link) în contextul sarcinii propuse;
  • CV-ul persoanelor implicate în realizarea serviciilor;
  • Oferta financiară, prezentată în lei moldovenești, la cota TVA 0%, cu specificarea costului per serviciile solicitate.

CASMED își rezervă dreptul de a solicita referințe și documente suplimentare.

 

Evaluarea ofertelor va fi efectuată după următoarele criterii:

  • existența experienței anterioare în dezvoltarea de produse similare (portofoliu);
  • calificarea membrilor echipei propuse pentru implementarea lucrărilor;
  • termen restrâns de realizare a sarcinilor;
  • prețul ofertei.

 

Bugetul maxim disponibil: 22,000 EURO.

Termenul – limită de prezentare a ofertei: 29 februarie 2024, ora 18.00.

Ofertele trebuie să fie semnate și ștampilate de o persoană autorizată a aplicantului. Oferta trebuie să fie valabilă pentru cel puțin 30 zile calendaristice de la data depunerii.

Companiile interesate pot depune dosarul pentru concurs la adresa de e-mail: casmed.SAccproject@gmail.com cu tema mesajului „Aplicație web pentru colectarea feedback-ului pacientului”. Dosarele incomplete nu vor fi evaluate. Doar persoanele selectate vor fi contactate.

Pentru informații suplimentare contactați: Livia Golovatîi, coordonator de proiect: tel. 069834207.

Share this post

About the Author:Livia Golovatîi

ARTICOLE RECENTE

  • ANGAJĂM MASEUR/MASEUZĂ DE ÎNTREȚINERE ŞI RELAXARE (MUN. BĂLȚI)
  • „MI-A SCHIMBAT VIAȚA” – CE SPUN BENEFICIARII DESPRE ÎNGRIJITORII LA DOMICILIU AO „CASMED”
  • TERMEN EXTINS: Selectarea unui expert/grup de experți care va elabora conținutul Ghidului practic pentru prevenirea încălcării dreptului la sănătate
  • Selectarea unui expert/grup de experți care va elabora conținutul pentru Ghidul practic pentru prevenirea încălcării dreptului la sănătate
  • ANUNȚ PENTRU ACHIZIȚIONAREA UNUI LOT DE 1’420 VOUCHERE

CATEGORII

  • Abilitarea seniorilor (15)
  • Campanii (4)
  • Carieră (39)
  • Cartea de vizită a grupurilor de inițiativă (15)
  • Centrul de Recuperare CASMED (13)
  • Comunități Prietenoase Vârstei (41)
  • Cursuri PROMEDLINK SRL (5)
  • Evenimente şi noutăţi (308)
  • Granturi (16)
  • Îmbătrânire Activă și Sănătoasă (51)
  • Istorii de succes (5)
  • Istorii de succes a grupurilor de inițiativă (10)
  • Poze (11)
  • Proiecte (126)
  • Resurse utile (2)
  • Servicii (17)
  • Tender (85)
  • Video (20)

ARHIVA

  • aprilie 2025 (3)
  • martie 2025 (7)
  • februarie 2025 (10)
  • ianuarie 2025 (7)
  • decembrie 2024 (4)
  • noiembrie 2024 (8)
  • octombrie 2024 (9)
  • septembrie 2024 (7)
  • august 2024 (8)
  • iulie 2024 (10)
  • iunie 2024 (12)
  • mai 2024 (18)
  • aprilie 2024 (8)
  • martie 2024 (9)
  • februarie 2024 (12)
  • ianuarie 2024 (8)
  • decembrie 2023 (7)
  • noiembrie 2023 (6)
  • octombrie 2023 (5)
  • septembrie 2023 (7)
  • august 2023 (4)
  • iulie 2023 (7)
  • iunie 2023 (16)
  • mai 2023 (11)
  • aprilie 2023 (12)
  • martie 2023 (8)
  • februarie 2023 (9)
  • ianuarie 2023 (9)
  • decembrie 2022 (6)
  • noiembrie 2022 (7)
  • octombrie 2022 (8)
  • septembrie 2022 (8)
  • august 2022 (6)
  • iulie 2022 (7)
  • iunie 2022 (8)
  • mai 2022 (6)
  • aprilie 2022 (3)
  • martie 2022 (9)
  • februarie 2022 (4)
  • ianuarie 2022 (4)
  • decembrie 2021 (5)
  • octombrie 2021 (2)
  • septembrie 2021 (4)
  • august 2021 (5)
  • iulie 2021 (4)
  • iunie 2021 (7)
  • mai 2021 (3)
  • aprilie 2021 (2)
  • martie 2021 (10)
  • februarie 2021 (6)
  • decembrie 2020 (4)
  • octombrie 2020 (2)
  • septembrie 2020 (4)
  • august 2020 (7)
  • iulie 2020 (6)
  • iunie 2020 (7)
  • mai 2020 (7)
  • aprilie 2020 (1)
  • martie 2020 (1)
  • februarie 2020 (4)
  • ianuarie 2020 (2)
  • decembrie 2019 (6)
  • noiembrie 2019 (6)
  • octombrie 2019 (9)
  • septembrie 2019 (8)
  • august 2019 (7)
  • iulie 2019 (10)
  • iunie 2019 (6)
  • mai 2019 (2)
  • aprilie 2019 (4)
  • martie 2019 (6)
  • februarie 2019 (2)
  • ianuarie 2019 (2)
  • decembrie 2018 (1)
  • noiembrie 2018 (1)
  • octombrie 2018 (4)
  • august 2018 (2)
  • iulie 2018 (3)
  • iunie 2018 (6)
  • mai 2018 (8)
  • aprilie 2018 (11)
  • martie 2018 (1)
  • ianuarie 2018 (1)
  • decembrie 2017 (2)
  • noiembrie 2017 (7)
  • octombrie 2017 (4)
  • septembrie 2017 (4)
  • august 2017 (2)
  • iunie 2017 (2)
  • mai 2017 (3)
  • aprilie 2017 (3)
  • martie 2017 (4)
  • februarie 2017 (4)
  • ianuarie 2017 (2)
  • decembrie 2016 (3)
  • noiembrie 2016 (8)
  • octombrie 2016 (3)
  • septembrie 2016 (5)
  • august 2016 (10)
  • iulie 2016 (3)
  • iunie 2016 (3)
  • mai 2016 (6)
  • aprilie 2016 (5)
  • martie 2016 (4)
  • februarie 2016 (4)
  • ianuarie 2016 (1)
  • decembrie 2015 (9)
  • noiembrie 2015 (5)
  • octombrie 2015 (2)
  • iulie 2015 (1)
  • mai 2015 (2)
  • aprilie 2015 (2)
  • februarie 2015 (1)
  • ianuarie 2015 (2)
  • noiembrie 2014 (1)
  • octombrie 2014 (2)
  • septembrie 2014 (1)
  • iulie 2014 (1)

Municipiul Bălţi, bd. Mircea cel Bătrân, 81, of.51

373 / 23 12 76 74

373 / 69 56 02 59

office@casmed.md

DESPRE NOI

  • Contacte
  • Organigrama
  • Echipa
  • Istoric

LINKURI UTILE

  • Contacte
  • Echipa
  • Rapoarte activitate
  • Contacte
  • Strategia
  • Regulament donatii

SOCIAL

Acceptare plăți

Copyright © 2020 Toate drepturile sunt rezervate.